18 sierpnia 2016

Bourjois - Puder Healthy balance nr 52 vanille - recenzja


Cześć!

Puder to kosmetyk, który rzadko wkrada się w moje łaski. Przy mojej przesuszającej się cerze trudno wybrać coś, co nie podkreśli suchych skórek. Dodatkowo nie jestem zwolenniczką absolutnego matu na cerze, dlatego staram się wybierać kosmetyki, które jedynie wygładzą twarz, zafiksują makijaż lub lekko go rozświetlą. I wszystkie te trzy cechy znalazłam w Healthy balance marki Bourjois. 

Po ten puder sięgnęłam na promocji -49% w drogerii Rossmann. Nie oszukujmy się - ceny Bourjois jak na markę drogeryjną są nieco absurdalne, dlatego miło skorzystać z tak dużego upustu. Cena regularna tego kosmetyku to 48,39 zł, które płacimy za 9 gramów produktu. Puder mieści się w zgrabnej, okrągłej i płaskiej puderniczce z dobrej jakości lusterkiem. Warto wspomnieć, że kosmetyk ma przyjemny, owocowy zapach, którym charakteryzuje się cała seria healthy mix. 

Kolor 52 to jasny i zdecydowanie żółtawy odcień. To dość istotne, gdyż jest to kosmetyk kryjący, czyli dodający kolejną widoczną warstwę makijażu. Zdecydowanie nie spodoba się ten kolor osobom z chłodnym typem karnacji. 

Puder jest bardzo jedwabisty przy dotyku, jakby lekko śliski. Na pędzel nabiera się bezproblemowo, przy czym przy współpracy z włosiem naturalnym może się nieco pylić. Zależnie od rodzaju narzędzia, osiągnąć można nim różny efekt i różny stopień krycia. Efekt, jaki uzyskujemy nakładając Healthy balance na twarz jest bardzo przyjemny. Nie jest to mat, raczej satyna, lekko odbijająca światło. W związku z powyższym skóra wygląda na wygładzoną i promienną. 
 
Puder nie podkreśla suchych miejsc i nie przesusza cery. Nie podkreśla rozszerzonych porów, ale także ich nie zakrywa zbyt mocno. Zdecydowanie poprawia także trwałość podkładu - jest to różnica jakichś 2 godzin. Nie ze wszystkimi produktami się jednak dogada, przy bardziej tłustych konsystencjach (np. kamuflażach) może na nich osiąść - zobaczycie to na zdjęciach, gdzie nałożony właśnie na korektor z Kryolanu lekko odznacza się z boku nosa. W moim przypadku nie jest to jakaś ogromna wada, gdyż rzadko kamuflaża używam, jednak jeśli robi się to codziennie, może być to sytuacja dość irytująca. Niemniej, uważam, że jest to bardzo dobry puder, który sprawdzi się przy cerach suchych i normalnych. Do tej pory najlepszy jaki miałam.

Znacie Healthy balance? Co o nim myślicie?

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Nie znam, ale chciałbym go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam go, choć na mojej cerze super się nie utrzymywał niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za ich produktami , poza pomadką to nic jakoś mi nie podeszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, aczkolwiek rozmyślałam, czy nie skusić się na niego jak będą promocje w Rossmannie, jeszcze się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm kolorem świetny jak dla mnie. Może kiedyś go kupię na następnej promocji -49%, choć ostatnio preferuję pudry sypkie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)