17 marca 2016

Yves rocher - Aksamitny krem intensywnie nawilżający Hydra vegetal - recenzja

Cześć!
Rzadko zdarza mi się kupować ten sam krem do twarzy więcej niż raz. Wciąż szukam ideałów, a że rynek oferuje nam bogactwo tego typu produktów to nie ograniczam się do żadnej z marek. Dziś zaprezentuję Wam krem, który pojawił się w mojej toaletce już któryś raz. Jeśli jesteście zainteresowani  cóż to za gagatek, zapraszam dalej.
Opowiem Wam dziś o aksamitnym kremie intensywnie nawilżającym Hydra vegetal marki Yves rocher. Seria niebieska skierowana jest do skóry suchej i normalnej, a z jej zasobów skomponować możemy kompleksową pielęgnację. Miałam już kilka produktów ze wspomnianej linii i wszystkie świetnie się u mnie sprawdziły.
Krem kosztuje od 26 do 39 złotych, ale zdarzają się promocje 2 w cenie 1, gdzie cena za sztukę to ok. 19 złotych. Można go zamówić online na stronie Yves rocher, w sklepach stacjonarnych w większych miastach lub skorzystać z oferty wysyłkowej. Jego pojemność to 50 ml.
Kosmetyk zamknięty jest w szklanym, ciężkim słoiczku z nakrętką przyozdobioną kolorem serii. To wszystko mieści się w pudełku, które jest zafoliowane i opatrzone informacją o produkcie w języku polskim. Wszystko więc jest zabezpieczone i mamy pewność, że żadne bakterie do środka się nie dostają.
Nie będzie to krem dla osób, które nie lubią perfum w składzie, gdyż zapach produktu jest dość intensywny. Jest to świeża i ostra woń, która, całe szczęście, znika zaraz po aplikacji. Nawet jak na mój, nieszczególnie wrażliwy na zapachy, gust jest to drażniąca właściwość.
Co do konsystencji - jest ona lekka, jak na kosmetyk, który ma w nazwie intensywnie nawilżający. Nie tak żelowa jak w wersji żel-krem z tej serii, ale i nie powiedziałabym, że jest bogata czy ciężka. Łatwo się rozsmarowuje, nie wysycha całkowicie, ale zostawia na skórze lekki film. Nie sprawia to jednak żadnych problemów podczas nakładania makijażu - nie roluje się, inne kosmetyki na nim rozprowadzają się równomiernie, ale mam wrażenie, że nałożony na niego make up szybciej znika z twarzy.
Skóra po aplikacji kremu jest dobrze nawilżona i gładka w dotyku. Może nie jest to hipernawilżenie rzędu Iwostin hydratia, ale jest naprawdę dobrze. Czuć też pod palcami wspomniany film, który kosmetyk pozostawia. Cera nie jest ściągnięta, suche skórki są nieco zniwelowane. Kiedy nakładam go pod makijaż na cały dzień, zapominam o tym, że mam suchą skórę. Po prostu czuję się komfortowo nosząc go na twarzy. Krem nie zapycha porów i nie powoduje innych niedoskonałości. Nie sprawdzi się jednak przy ekstremalnie suchej czy odwodnionej skórze - to jednak jest za słaba artyleria, brakuje mu trochę składników, które działały by na głębsze warstwy skóry.
Słoiczek o pojemności 50 ml wystarcza mi maksymalnie na półtora miesiąca używania raz dziennie. Weźcie poprawkę na to, że nie żałuję sobie kremu, więc pewnie normalnemu człowiekowi wystarczy on na dłużej.
Podsumowując - jest to dobrze nawilżający krem dla cery suchej i normalnej, który nadaje się zarówno na dzień, jak i na noc.  Nie zapycha, ale ma drażniący zapach. W promocji można go dostać z cenie wręcz drogeryjnej, więc jest to bardzo opłacalne.  Ja go mogę polecić.
Znacie ten krem? A może używałyście innych produktów z tej serii? Dajcie znać!

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Miałam wersję kremu do cery tłustej i mile wspominam. Ogólnie na razie nie zawiodłam się na kosmetykach YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tonik z tej serii i zraził mnie do innych produktów strasznie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego kremu, ale słyszałam dużo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam bodajże krem-żel z tej serii i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mojej mieszanej cery mógłby spowodować małe zamieszanie, ale z chęcią rozejrzę się za czymś do cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbka była fantastyczna, ale pełnowymiarowe opakowanie u mnie okazało się klapą ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze okazji używać żadnych kosmetyków z Yves rocher ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)