11 grudnia 2012

Maybelline w Biedronce!

Cześć!
Dziś krótko, ale treściwie - mam dla Was szybką i bardzo kuszącą informację!
(przód opakowania)
 W poniedziałek (tj. 10 grudnia) w Biedronkach pojawiły się standy z kosmetykami Maybelline
Jest ich niewiele, ale myślę, że warto się im przyjrzeć. 
Widziałam lakiery w cenie 8,99 i zestawy tusz Volum' Express + błyszczyk 
lub tusz Volum' Express + tusz Lash Stiletto. Obie powyższe pozycje w cenie 16,99. 
(tył opakowania)
 Ja skusiłam się na zestaw dwóch tuszy. Myślę, że to dobra oferta - niecałe 17 złotych za dwie maskary.
Zainteresowanym polecam jak najszybciej biec do Biedronki :)
(obydwa tusze bez kartonika)
Namówiłam Was? A może wyczaiłyście już to w swoich Biedronkach?
Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. no muszę przyznać, że Biedronka pozytywnie zaskakuje:) też z chęcią wybrałabym pakiet 2 tuszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja się cieszę że weszłam na Twojego bloga :D dzięki ;) jutro z rana skoczę do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, lece do biedrony w takim razie :D zapraszam na rozdanie, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 4 Biedronki w mojej mieścinie i nigdy nie ma żadnych zestawów :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)