8 grudnia 2012

Sleek Respect opis + swatche

Cześć!
Dziś mam coś specjalnego! Opis i swatche cieni pochodzących z paletki Sleek Respect.
(Sleek Respect, wierzch paletki)
Na obie paletki z tej serii czekałam niecierpliwie odkąd tylko pojawiła się informacja, że będą dostępne w Polsce. Kiedy tylko zobaczyłam je w przedsprzedaży w sklepie Alledrogeria od razu je zamówiłam. 
Tak przedstawia się paletka w całości:
(Sleek Respect, w całej okazałości)

12 cieni, jedynie 4 z nich są perłowe, reszta to maty. 

Górny rząd (od lewej):
1. zimna, matowa biel.
2. ciepły, czekoladowy, perłowy brąz - jeden z moich ulubionych w tej palecie.
 3. ciemnowielbłądzi kolor, matowy.
4. beż, wpadający w tonację żółtą.
5. perłowa soczysta pomarańczka.
6. czerwonopomarańczowomalinowy kolor, perłowy.

(Sleek Respect, górny rząd)


Dolny rząd (od lewej):
1. ciemny matowy cień, który wygląda w opakowaniu jak blada czerń, po bliższym przyjrzeniu, myślę, że to jakaś dziwna, ciemna zieleń.
2. matowy burgund.
3. matowa biel w tonacji ciepłej.
4. ciemniejszy beż, matowy.
5. mocno perłowy czerwony pomarańcz.
6. matowy barbie róż, na zdjęciu dużo jaśniejszy niż w rzeczywistości.
(Sleek Respect, dolny rząd)

Cienie są, jak zwykle u Sleeka, mocno napigmentowane. Paletka skomponowana w jednej tonacji kolorystycznej. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: skąd u licha znalazła się tam ta ciemna zieleń? Swoją drogą znajduje się ona także z paletce Supreme.

Jestem zadowolona, że ją mam i uśmiecham się do niej serdecznie :) Już niebawem swatche Sleek Supreme. 

Czaicie się na Respect, a może ją już macie? Podoba się Wam?


Miłego dnia!


14 komentarzy:

  1. Paletka bardzo ładnie sie zapowiada, kolorki super, czekam na makijaż :)

    P.S Zapraszam na moje rozdanie cieni Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka robi wrażenie i ma świetne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejna kusicielka:) chciałaby tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Przyznaję Ci wyróżnienie Liebster-blog - zapraszam http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się tu :) dołączam do obserwatorów, pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. mmm, to prawidłowo, bo smakowity z niego kąsek ;)

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)