19 grudnia 2012

Sleek Supreme opis + swatche

Cześć!
Nadszedł czas na drugą odsłonę kolekcji Sleek ppq shangri-la, a mianowicie paletkę Supreme.
(Sleek Supreme, wierzch paletki)
12 cieni - 11 z nich to maty, a 1 pozostały to typowa  sleekowska perła.
Całość prezentuje się w ten sposób:
(Sleek Supreme w całej okazałości)

 Górny rząd (od lewej):
1.matowy błękit, kolor chłopięcych ubranek.
2. granat, który w rzeczywistości jest dużo ciemniejszy, wierzchnia warstwa cienia miała... czerwone drobinki, później okazało się, że są one w ogólne niewidoczne, w związku z czym jest mat.
3.matowy, ciemny, ciepły brąz.
4. matowa, zgniła, jasna zieleń.
5. kolor żółtka z jajka, pomieszanie żółtego z jasnym pomarańczowym, mat.
6. biała mocna perła, po roztarciu okazuje się, że bardzo subtelnie opalizuje na różowo.
 (Sleek Supreme górny rząd)

Dolny rząd (od lewej):
1. matowy niebieski, na swatchu jaśniejszy niż w rzeczywistości.
2. typowa jasna szarość, mat.
3. ciemna i matowa zgniła zieleń.
4. wielbłądzi żółty, matowy.
5. mięta! absolutnie obłędna mięta! tego szukałam :) mat.
6. bladożółty, matowy.
 (Sleek Supreme dolny rząd)

Obie paletki z tej kolekcji podobają mi się równie mocno. Nie odbiegają od pozostałych jakością. Supreme, podobnie jak Respect, jest perfekcyjnie skomponowana kolorystycznie. Dużo można z nią wyczarować ;)
Podoba mi się to, że Sleek idzie w matowe cienie, które wychodzą mu naprawdę dobrze.

Czy Sleek Supreme jest już w Waszej kolekcji? Szepnęłyście coś o niej Mikołajowi? ;)


Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. jak dla mnie trochę zbyt dużo niebieskiego - sama go nie używam, ale pozostałe kolory - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja niebieski lubię, oczywiście w przemyślanych kombinacjach ;)

      Usuń
  2. wyglądają świetnie, j aposiadam diwe paletki Sleek i jestem bardzo zadowolona :)


    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)



    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja postanowiłam uzbierać kolekcję :) chętnie zajrzę.

      Usuń
  3. też uwielbiam matowe cienie:) ta paletka wygląda bardzo fajnie, ale jednak kolorystycznie bardziej mi podpasowała Respect:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleek na szczęście ma dla każdego coś dobrego :)

      Usuń
  4. piękne kolory :) ja ze Sleekowych paletek mam tylko Storm

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka! <3 czytajac o tym na innych blogach coraz bardziej mam na nią ochotę!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)