5 kwietnia 2016

Swatchowisko - podkłady

Cześć!
Zapraszam Was dziś na post, dzięki któremu zaczęłam w ogóle myśleć o tej serii. Moim celem było właśnie to, by pokazać Wam odcienie kilku kosmetyków jednej kategorii obok siebie. Chodzi w tym wszystkim o to tylko, by lepiej dobrać odcień podkładu kupując go przez internet. Przy zestawieniu kilku kolorów jeden obok drugiego łatwiej porównać ten interesujący nas do innego, który już znamy. Zapraszam zatem na swatchowisko z moimi fluidami w roli głównej.


Kolejno od lewej:
1. Rimmel BB cream Radiance 9w1 kolor medium
2. Bebeauty Makeup cover nr 01 jasny
3. Bebeauty Makeup mette nr 01 jasny
4. Bebeauty Fluid matująco-korygujący nr 02
5. Bebeauty Fluid matująco-korygujący nr 01 nude
6. Revlon Nearly naked nr 150 nude
7. Gosh X-Ceptional wear foundation nr 12 natural
8. Bourjois 123 Perfect CC cream nr 33 rose beige
9. Make-up atelier paris Waterproof liquid foundation nr FLW2B
10. Maybelline Dream satin liquid Satiny finish poreless perfection nr 40 Fawn
11. Vollare Podkład kryjący Elegance nr 100
12. Makeup revolution The one foundation nr 3
13. Vichy Teint ideal Podkład rozświetlający w kremie nr 25 cream
14. Vichy Dermablend Fluid korygujący 16 h trwałości nr 25 nude
Mam nadzieję, że to zestawienie pomoże Wam w doborze koloru podkładu. Powodzenia!
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. widzę tylko jeden na prawdę jasny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wszystkie za ciemne :( Z MAP używam 1NB :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię podkład z gosh'a 12 natural :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego masz :D przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko CC Bourjois, ale jakoś mnie nie zachwycił, kiepsko się sprawdzał :( Post oczywiście bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)