19 kwietnia 2016

Yves rocher - wygładzająca odżywka do włosów

Cześć!
Dawno na blogu nie było nic na temat pielęgnacji włosów. Czas to nadrobić!  Zapraszam na recenzję wygładzającej odżywki z ziarnami gombo marki Yves rocher.
Od odżywki do włosów nie oczekuję cudów. Ma wygładzać kosmyki, ułatwiać rozczesywanie, zmiękczać pasma. No może i sprawiać, że będą błyszczące. Chyba nie mam zbyt wygórowanych wymagań co?
Produkt od Yves rocher to niezbyt gęsty krem w miękkiej tubie. Jego pojemność to 150 ml, a cena waha się między 10 a 15 złotych. Jest to odżywka do spłukiwania, której (według obietnic producenta) wystarczy zaledwie 2 minuty, by wygładzić puszące się włosy.
Odżywka dobrze trzyma się wilgotnych włosów i nie spływa z nich. Pięknie pachnie łąką, wydaje mi się, że to zapach łubinu. Rzeczywiście sprawdza się już przy kilkuminutowych sesjach. Nie ma potrzeby nakładać jej dużo, co sprawia, że (mimo małej pojemności) jest dość wydajna.
Po spłukaniu kosmetyku włosy są miękkie i wygładzone na tyle, że rozczesuje je strumień wody z prysznica. Są trochę bardziej błyszczące, ale tutaj akurat znam produkty, które robią to lepiej. Nie ma problemu z rozczesaniem ich. Odżywka nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich i sprawdza się także przy cienkich pasmach. Dobrze się spłukuje. Nie wiem jak sprawdzi się przy bardzo puszących włosach, gdyż takich nie posiadam. Na moich jednak sprawdza się dobrze, więc ją polecam. 
Znacie pielęgnację włosów od Yves rocher?

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty do włosów YR :) szczególnie te wygładzające

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich włosach też dobrze się sprawdziła. Fajnie je dociążyła i nadała blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię odżywki Yves Rocher z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością ją kiedyś wypróbuję, na temat kosmetyków do włosów YR czytałam wiele bardzo pochlebnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam jeszcze do włosów tej marki.Kusi mnie olejek odbudowujący który podobno jest świetny
    Zapraszam http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ich odżywkę w tubce tylko z migdałami bodajże i jestem bardzo zadowolona, lubię też kawowy żel pod prysznic YR :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie ogromna radość, na każdy odpisuję i staram się odwiedzić jego autora, jeśli również prowadzi bloga.

Nie wstydź się, napisz coś ;)